Stillinger for studenter

Nyutdannet og nysgjerrig på Consulting? PwC rekrutterer nå til oppstart høst 2025

PwC Norge
Nøkkelinfo
Søknadsfrist
Flere arbeidssteder
Antall stillinger
Stillingstype
Heltid
Telefon: -

Om stillingen

Vi søker nyutdannede til våre kontorer i Bergen, Kristiansand, Oslo, Stavanger, Tromsø, Trondheim, Vestfold.

Er du nyutdannet og på jakt etter en jobb som gir deg mange muligheter? Hos oss kan du vokse faglig og personlig i et miljø som er skapt for utvikling, som gjør deg virkelig god på det du vil bli. Vi samarbeider hver dag i både små og store team for å løse viktige problemer for våre kunder, hvor du kommer tett på ledere og andre beslutningstakere i næringslivet. Allerede det første året hos oss får du en stor variasjon av kundeoppdrag og oppgaver. Vi er også en gjeng som er glad i å skape opplevelser sammen. Bli med på alt fra fjellturer, surfecamp, yoga, løping og klatring og mye mer. Vi mener vi skaper de beste resultatene når vi har det gøy sammen!

Hva jobber vi egentlig med i Consulting?

I Consulting vil mye av arbeidshverdagen din handle om å hjelpe virksomheter med å ruste seg for fremtiden: Dette innebære alt fra digital transformasjon, hvor du vil jobbe med å integrere ny teknologi og digitalisere prosesser, til utvikling av nye produkter eller tjenester, og strategi og implementering. Du kan også være involvert i å hjelpe kunder med å navigere i det stadig skiftende teknologilandskapet, identifisere nye muligheter og løsninger, og implementere disse på en effektiv måte.

Som Associate i Consulting hos PwC vil du være med på alt fra å fasilitere workshops for å utvikle nye løsninger, utføre dataanalyser for kunder, og gjøre research på nye oppdrag. Du vil bidra i prosjekter og ha direkte kontakt med kunder hvor du vil bistå med din kunnskap for å løse problemer og gi råd. I tillegg vil du typisk ha ansvar for å samle, analysere og tolke data knyttet til kunderelatert behov, rapporter og presentasjoner.

Krav til søker

Er vi en god match?

Fullfører du master innen økonomi, finans, bærekraft, teknologi, organisasjonsutvikling eller lignende og er nysgjerrig og har et ønske om å lære? Har du gode kommunikasjonsevner, og kan formidle ideer på en klar og overbevisende måte? Vi ser etter deg som har sterke analytiske ferdigheter, med evnen til å løse komplekse problemer. Vi jobber mye i team, gjerne med kollegaer som har en annerledes bakgrunn enn deg selv. Det vil derfor være en fordel om du har evnen til å bygge relasjoner og at du er glad i å ta initiativ. Om du kjenner deg igjen i disse egenskapene, kan PwC Consulting være stedet for deg!

Fire gode grunner til å velge en jobb i PwC

• Et miljø skapt for utvikling Vi vet at den rette miksen av opplæring, coaching, og ikke minst meningsfulle oppgaver, vil bidra til at du utvikler deg og når dine karrieremål. For nyutdannede har vi et helt eget Associate-program som gir deg den beste starten på karrieren din med kurs og faglig inspirasjon: En fullspekket uke på Voss sammen med nye kollegaer.
  • Et sterkt faglig fellesskap  Du blir en del av et stort og spennende fagmiljø med over 2600 kollegaer på tvers av lokasjoner og fagområder. Vi har et sterkt faglig fellesskap med kollegaer som utfordrer og gjør hverandre bedre, og hvor teknologer, revisorer, rådgivere og advokater jobber side om side.
  • En gjeng som virkelig har det gøy sammen. Vi finner på aktiviteter både på og utenfor jobb. Nylig samlet vi over 2600 kollegaer på Voss for tidenes helg, med festivalstemning fra morgen til kveld; inspirerende foredrag, konserter og aktiviteter i spektakulær natur. Vi har også en stor bredde av ulike idrettsaktiviteter gjennom PwCs eget bedriftslag.
  • Et trygt og fleksibelt arbeidsmiljø. Vi setter folkene våre først, og som arbeidsgiver er vi opptatt av å ivareta deg og dine behov. Derfor har vi gode betingelser blant annet forsikringer, treningsstøtte, gratis psykolog/kiropraktor/fysioterapeut, og vi har sommertid fra juni-august med 7 timers arbeidsdager.

Vil du bli med å løse viktige problemer med oss?

Vi kan tilby

Hos oss får du vokse faglig og personlig i et miljø som er skapt for utvikling. Du får en helt egen fadder, karrierecoach og et godt fagmiljø i ryggen som spiller deg god, og som får deg til å smile og ha det gøy på jobb.

Om bedriften

Hos oss får du jobbe i et ledende kompetansehus sammen med teknologer, revisorer, rådgivere og advokater. Vi vet at det er menneskene som gjør forskjellen. Trives du med å løse problemer, på lag med eksperter som gjør hverandre bedre? I et miljø skapt for utvikling, der man er på sitt beste når man har det gøy! Da er PwC stedet for deg.

Vi trenger deg som er god på samhandling, er nyskapende, tenker ulikt og har hjertet på rett plass. Hos oss får du vokse faglig og personlig i et miljø som virkelig er skapt for utvikling – der vi heier på deg og på dine mål.

Flere ledige stillinger

Se alle ledige stillinger for studenter