Stillinger for studenter

BDO søker nyutdannede med oppstart høst 2025! Er det deg?

BDO
Nøkkelinfo
Søknadsfrist
Norge
Antall stillinger
Stillingstype
Heltid
Senior Asscoiate HR Rekruttering

Om stillingen

Drøm det. Gjør det.
Vil du bli en del av et fellesskap som er preget av ekte engasjement og høy kompetanse? For deg som ser etter fast jobb fra høsten 2025, tilbyr BDO en unik karrieremulighet. Vi ansetter nyutdannede til flere av våre kontorer i Norge. Tjenesteområdene vi søker nyutdannede til nå er: Revisjon, Business Services (regnskap), Consulting, Corporate Tax Compliance , Deal Advisory, Digital og Kommersiell utvikling & salg.

Lokasjon: kontorer over hele Norge

Asker og Bærum, Askim, Bergen, Bodø, Drammen, Egersund, Flekkefjord, Fredrikstad, Førde, Gjøvik, Halden, Hamar, Harstad, Innherred, Jessheim, Kongsvinger, Kristiansand, Lillehammer, Lillestrøm, Moss, Mo i Rana, Molde, Måløy, Namdal, Oslo, Sandane, Sarpsborg, Skien, Stavanger, Stord, Trondheim, Vestfold (Sandefjord), Ulsteinvik, Ørje, Årdal og Ålesund

Krav til søker

Hvem er du?

Vi tror på at forskjeller i bakgrunn, utdanning og perspektiver gjør oss bedre. Vi leter derfor ikke etter en bestemt profil, men ser for oss at du har bachelor eller master i et fagområde som er relevant for arbeidet BDO gjør.

Liker du å jobbe med tall, data og mennesker vil du trives hos oss. Vi jobber mye i team og med kunder, så det er en fordel om du er flink til å kommunisere og samarbeide med andre. Det vil også komme godt med om du har interesse for teknologi og bærekraft, som preger bransjen vår i stor grad.

Engasjement og nysgjerrighet er egenskaper som også settes pris på i BDO. Om du i tillegg har et ønske om å utvikle deg både faglig og personlig, oppfordrer vi deg til å søke!

Vi kan tilby

Hva kan vi tilby deg?

Vi har spurt våre kollegaer om hva som er det beste med å jobbe i BDO:

1) Unikt arbeidsmiljø. Vi spiller hverandre gode og har det gøy sammen på jobb. Det finnes utallige sosiale og aktive arenaer å engasjere seg i, som for eksempel Frisk i BDO og Kultur i BDO som har et bredt tilbud av fysiske aktiviteter, arrangementer og månedlige lønningsaktiviteter. I tillegg har vi et eget nettverk for innovasjon og nytenkning.

2) Hver dag er ulik. I BDO vil du jobbe med små og store kunder. Du vil kunne dykke ned i ulike bransjer og bryne deg på spennende problemstillinger, både tverrfaglig og selvstendig. Vi lover deg en variert arbeidshverdag!

3) Gode utviklingsmuligheter. BDO vil at du skal lykkes og nå dine mål. Derfor har vi fadderordninger, videreutdanningsprogrammer, tett lederoppfølging og en tydelig forfremmelsesprosess. Reisen din starter med Camp BDO (Norges beste onboardingsprogram etter vår mening), som du er en del av de første fire årene hos oss.

I tillegg tilbyr vi fastlønn med overtidsbetalt fra første time, kortere arbeidsdager fra juni til august, gunstige forsikringsordninger og muligheter for videreutdanning og kursing.

Om bedriften

Hvem er vi?

BDO er et selskap i sterk vekst med over 2200 medarbeidere som ønsker å gjøre en positiv forskjell. For våre kunder, samfunnet og for hverandre. Vi jobber tett på hverandre og tett på kundene våre, i alle deler av nærings- og samfunnslivet. Teknologi preger arbeidshverdagen vår i stor grad og vi brenner for nye løsninger og innovasjon. Vi vil være en reell bidragsyter i arbeidet for å realisere FNs bærekraftsmål, og med våre 40 000 kunder både kan og vil vi påvirke!

Flere ledige stillinger

Se alle ledige stillinger for studenter