Husk å svare på Studiebarometeret!

Er du 2. eller 5. årsstudent? Har du lyst til å bidra til at UiS blir enda bedre? Da må du huske å svare på Studiebarometeret innen 12. november.

Publisert Sist oppdatert
Plakat til Studiebarometeret med oppfordring om å si hva du mener

Studiebarometeret er et viktig verktøy i institusjonenes kvalitetsarbeid og det bidrar til at UiS får vite hvordan studentene opplever studiekvaliteten. I tillegg brukes data fra undersøkelsen av media, myndighetene og forskningsinstitusjoner.

Husk å svare på Studiebarometeret fra 22. oktober!

Undersøkelsen spør om din samlede erfaring på studieprogrammet, og alle som svarer får de samme spørsmålene. Undersøkelsens tema er primært de ulike sidene av studiekvalitet, men spør også om motivasjon, tidsbruk og engasjement.

Alle undervisere oppfordres til å sette av tid i egen undervisning for at studentene skal får svare på undersøkelsen. Studentenes mening er viktig for oss.

Undersøkelsen tar ca 10 minutter å svare på, og fristen for å svare er 12. november. Undersøkelsen sendes ut til 2. og 5 årsstudenter.

Les mer om Studiebarometeret og delta nå.
Du får også tilgang ved å følge lenka i e-posten eller SMS som du har fått tilsendt.

Følg med på svarprosenten til UiS i svarometeret.