Bøker og kapitler
Kalsås, Vidar Fagerheim;
Lenz, Claudia
(2024)
Å undervise om Holocaust : utfordringer og innganger .
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215069173.
Kalsås, Vidar Fagerheim;
Lenz, Claudia
(2024)
Holocaustundervisningen i Norge - begrunnelser, innganger og utfordringer.
I: Å undervise om Holocaust : utfordringer og innganger .
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215069173.
s.9-21.
Kalsås, Vidar Fagerheim;
Hagen, Fredrik Stenhjem
(2024)
Kan følelser gi en inngang til læring om historiske hendelser som Holocaust?.
I: Å undervise om Holocaust : utfordringer og innganger .
Universitetsforlaget.
ISBN 9788215069173.
s.56-67.
Kolb, Nadine;
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2024)
Partnere for en nysgjerrig og praksisnær lektorutdanning: Perspektiver på universitetsskolesamarbeidet.
I: Lærerutdanningene ved UiS gjennom 70 år..
ISBN 978-82-8439-272-1.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2018)
Forteljingar om eigenart og undertrykking : Ein studie av undervisningstekstar om minoritetane romanifolket
og romar.
Universitetet i Agder.
ISBN 978-82-7117-910-6.
Hefte 211.
Formidling
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2024)
Om det faglege i eit tverfagleg tema: Berekraftig utvikling i skulefaget historie etter LK20..
NABU Nettverkskonferanse 2024 ;
2024-10-30 - 2024-10-31.
Fojuth, Marie-Theres;
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2023)
Coastal heritage and environmental citizenship in museum and school.
Sustaining, knowing and ‘living’ the Blue? Coastal communities as places to belong across generations;
2023-06-15 - 2023-06-16.
Hagen, Fredrik Stenhjem;
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2023)
"de må fysisk oppleve det på kroppen, så skaper det en annen type læring": Kjensler si rolle i undervisning om holocaust i norsk skule.
Samfunnsfagkonferansen 2023;
2023-11-30 - .
Kalsås, Vidar Fagerheim;
Hagen, Fredrik Stenhjem
(2023)
Hvorfor og hvordan lærere planlegger for bruk av følelser i undervisning om holocaust.
Norske historiedagar 2023;
2023-09-08 - 2023-09-10.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2023)
Ei anna historie om fridom, likskap og brorskap.
Stavanger Aftenblad.
ISSN 0804-8991.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2022)
Putin, «denazifisering» og krigen om russisk historie.
Stavanger Aftenblad.
ISSN 0804-8991.
Kalsås, Vidar Fagerheim;
Fojuth, Marie-Theres
(2022)
Å navigere mellom da og nå: Utdanning for berekraft i møtepunktet mellom maritim historie og historiedidaktikk.
Norske historiedager 2022;
2022-05-24 - 2022-05-25.
Kalsås, Vidar Fagerheim;
Fojuth, Marie-Theres
(2022)
Mare nostrum? Menneske, havet og utdanning for berekraftig utvikling
.
Nordiska historikermötet 2022;
2022-08-08 - 2022-08-11.
Kalsås, Vidar Fagerheim;
Fojuth, Marie-Theres
(2022)
Green Transitions in Blue Museums – Some Concepts
.
Green Transitions in Blue Museums;
2022-09-08 - 2022-09-09.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2022)
Kva historia kan og ikkje kan lære oss om krig i Europa.
Stavanger Aftenblad.
ISSN 0804-8991.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2022)
Undervisning om Holocaust 80 år etter deportasjonene fra Norge - en samtale om didaktiske hensyn..
Lærerkurs: 80 år siden 1942 - Holocaustundervisning i klasserommet. ;
2022-11-10.
Fojuth, Marie-Theres;
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2022)
Green Transitions in Blue Museums.
Greenhouse Green Transitions Conference ;
2022-11-17 - 2022-11-19.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2022)
Korleis minnast eit folkemord etter 80 år?.
Stavanger Aftenblad.
ISSN 0804-8991.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2021)
Nasjonale minoritetar som tema i norsk skule: Eigenart og mangfald i fortid, samtid og framtid.
Fagseminaret Kvensk/norskfinsk kultur og identitet i dag;
2021-08-27.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2021)
I tidsvitnenes ettertid – dehumanisering og rehumanisering i undervisning om holocaust.
Samfunnsfagkonferansen 2021;
2021-11-25 - 2021-11-26.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2021)
«Grensestolpar mot antisemittisme? Utrykk og regulering av antisemittisme i skulen sin undervisning om Holocaust».
Sluttkonferanse for Skiftende grenser. Definisjoner, uttrykk og konsekvenser av antisemittisme i samtidens Norge (2017-2021);
2021-12-03.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2019)
Frå nordisk eksepsjonalisme til provinsialisering av Norden.
Konferanse i nasjonalt nettverk for samfunnsfaga i lærer-, lektor- og barnehagelærer-utdanningane;
2019-11-20 - 2019-11-21.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2018)
Historiebruk og talehandlingsteori: Forklaringsstrategiar for det som skjer med, i og rundt historie i skulen..
Norske Historiedagar 2018;
2018-06-01 - .
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2017)
Historiske forteljingar om romani og romer i undervisningstekstar.
NOFA 6 - Nordic conference on school subjects;
2017-05-29 - 2017-05-31.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2016)
The Representation of Romani History at the Exhibition Latjo-Drom – The Romani/Travellers´ Culture and History..
Nordic Conference on Romani Studies 2016;
2016-04-13 - 2016-04-15.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2016)
Skolen, museer og minoriteter: Utfordringer ved formidling av minoritetshistorie.
Norsk politikk overfor nasjonale minoriteter og urfolk;
2016-10-31.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2016)
Musea og skulen som etnopolitiske aktørar? Utfordringar ved formidling av minoritetshistorie.
Seminar om undervisningsressurser om nasjonale minoriteter;
2016-11-28.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2016)
Eit spark mot demokratiet.
Fædrelandsvennen.
ISSN 0805-3790.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2014)
Exhibiting an emerging nation: the representation of Sámi history in the exhibition Sápmi – becoming a nation at Tromsø Museum.
Rethinking Sámi cultures in museums;
2014-11-26 - 2014-11-28.
Kalsås, Vidar Fagerheim
(2014)
Kategorisering av resandefolket og romanifolket mellom 1970 og 2010; Frå ekskludering til inkludering.
Norske Historiedager 2014;
2014-06-20 - 2014-06-22.