Dag Husebø

Professor i universitetspedagogikk

Dag Husebø

Kontakt

Telefon: 51833271

E-post: dag.husebo@uis.no

Organisasjonsenhet

Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora

Publikasjoner

Vitenskapelige publikasjoner

Husebø, Dag

(2022)

Action research in teacher education : Practical and theoretical challenges and opportunities from Norway. I: Research methods in language teaching and learning : A practical guide.

John Wiley & Sons.

ISBN 9781119701637.

s.118-131.

Husebø, Dag; Johannessen, Øystein Lund; Skeie, Geir

(2022)

Impact of action research in Norwegian religious education.

British Journal of Religious Education.

ISSN 0141-6200.

DOI: 10.1080/01416200.2022.2049207

Hanssen, Brit; Husebø, Dag

(2022)

Tilpasset opplæring som didaktisk profesjonsbegrep i grunnskolelærerutdanningen.

Acta Didactica Norden (ADNO).

ISSN 2535-8219.

Volum 16 .

Hefte 3.

DOI: 10.5617/adno.9233

Abrahamsen, Eirik Bjorheim; Husebø, Dag; Selvik, Jon Tømmerås; Kvaløy, Jan Terje

(2021)

Mengden av organiserte læringsaktiviteter og sammenhengen med studentenes motivasjon, egeninnsats og overordnede tilfredshet med studiet.

Nordic Journal of STEM Education.

ISSN 2535-4574.

Volum 4.

Hefte 2.

s.45-57.

Speight, Sarah; Moreira, Gillian; Husebø, Dag

(2020)

Listening to students for tomorrow, today: engaging students to define the future of higher education.

Student Engagement in Higher Education Journal.

ISSN 2399-1836.

Volum 3.

Hefte 1.

s.96-114.

Husebø, Dag; Skeie, Geir; Allaico, Ann Kristin Tokheim; Bjørnevik, Torunn Helene

(2019)

Dialogue in an upper secondary school and the subject religion and ethics in Norway.

Religion & Education.

ISSN 1550-7394.

Volum 46.

Hefte 1.

s.101-114.

DOI: 10.1080/15507394.2019.1577714

Skaftun, Atle; Igland, Mari Ann; Husebø, Dag; Nome, Sture; Nygard, Arne Olav

(2018)

Glimpses of dialogue: transitional practices in digitalised classrooms.

Learning, Media & Technology.

ISSN 1743-9884.

Volum 43.

Hefte 1.

s.42-55.

DOI: 10.1080/17439884.2017.1369106

Husebø, Dag; Johannessen, Øystein Lund

(2018)

Interreligious dialogue in Oslo in the years following the terror attacks of 22 July 2011. I: Religion and Dialogue in the City. Case Studies on Interreligious Encounter in Urban Community and Education.

Waxmann Verlag.

ISBN 978-3-8309-3794-4.

s.115-139.

Hanssen, Brit; Husebø, Dag; Moen, Vegard

(2017)

Universitetslærerarbeidet - utfordring av den naturlige innstilling?.

UNIPED.

ISSN 1500-4538.

Volum 40.

Hefte 1.

s.7-17.

DOI: 10.18261/issn.1893-8981-2017-01-02

Hanssen, Brit; Husebø, Dag; Moen, Vegard

(2017)

Utvikling av nytilsatte universitetslæreres profesjonskompetanse. I: Aksjonsforskning i Norge : teoretisk og empirisk mangfold .

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 9788202529819.

s.209-229.

DOI: 10.23865/noasp.17

Husebø, Dag; Johannessen, Øystein Lund; Skeie, Geir

(2017)

Teoribruk og teoriutvikling i aksjonsforskning i møte med mangfold som samfunnsrealitet. I: Aksjonsforskning i Norge : teoretisk og empirisk mangfold .

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 9788202529819.

s.95-112.

DOI: 10.18261/issn.1893-8981

Husebø, Dag

(2014)

Tros- og livssynsfag i skandinavia – en sammenligning.

Norsk pedagogisk tidsskrift.

ISSN 0029-2052.

Volum 5.

s.364-374.

Husebø, Dag; Rønneberg, Vibeke

(2014)

Lesing i RLE. I: Leseboka. Leseopplæring i alle fag på ungdomstrinnet.

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 978-82-02-40457-4.

s.131-143.

Husebø, Dag

(2013)

Participative Trajectories. I: Exploring Context in Religious Education Research. Empirical, Methodological and Theoretical Perspectives.

Waxmann Verlag.

ISBN 978-3-8309-2902-4.

s.39-55.

Husebø, Dag

(2012)

Bridging theory and practice in Norwegian teacher education.

Educational Action Research.

ISSN 0965-0792.

Volum 20.

Hefte 3.

s.455-471.

DOI: 10.1080/09650792.2012.697665

Hanssen, Brit; Husebø, Dag; Moen, Vegard

(2012)

"Å forelese er en ensom affære. Jeg er sikker på at de fleste går inn i klasserommet med en sommerfugl eller tusen i magen [...]" .... I: Utdanningskvalitet og undervisningskvalitet under press?.

Tapir Akademisk Forlag.

ISBN 9788251928953.

s.185-204.

Husebø, Dag; Johannessen, Øystein Lund

(2010)

Kunnskapsformer og kunnskapsutvikling i praksisfellesskap. I: Forskeren i møte med praksis. Refleksivitet, etikk og kunnskapsutvikling.

Tapir Akademisk Forlag.

ISBN 978-82-519-2598-3.

s.33-48.

Bøker og kapitler

Husebø, Dag; Ferguson, Leila Eve; Stalheim, Odd Rune; Erikson, Inger Carin; Isaksen, Robert; Mavroudi, Anna; Wallin, Patric

(2024)

Det universitets- og høgskolepedagogiske vitenskapsområde i Norge - fremvekst, grunnlagstenkning og "state of the art".

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 978-82-02-86079-0.

Ferguson, Leila Eve; Husebø, Dag; Stalheim, Odd Rune; Erikson, Inger Carin; Isaksen, Robert; Mavroudi, Anna; Wallin, Patric

(2024)

Innledning. I: Det universitets- og høgskolepedagogiske vitenskapsområde i Norge - fremvekst, grunnlagstenkning og "state of the art".

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 978-82-02-86079-0.

s.7-14.

Wallin, Patric; Husebø, Dag; Ferguson, Leila Eve; Stalheim, Odd Rune; Erikson, Inger Carin; Isaksen, Robert; Mavroudi, Anna

(2024)

Avslutningskommentar. I: Det universitets- og høgskolepedagogiske vitenskapsområde i Norge - fremvekst, grunnlagstenkning og "state of the art".

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 978-82-02-86079-0.

s.437-441.

Gjøtterud, Sigrid; Hiim, Hilde; Husebø, Dag; Jensen, Liv Helene

(2020)

Aksjonsforskning i Norge : Grunnlagstenkning forskerroller og bidrag til endring i ulike kontekster : volum 2.

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 9788202652296.

Igland, Mari-Ann; Skaftun, Atle; Husebø, Dag

(2019)

Ny hverdag? Literacy-praksiser i digitaliserte klasserom på ungdomstrinnet.

Universitetsforlaget.

ISBN 978-82-15-03160-6.

Gjøtterud, Sigrid; Hiim, Hilde; Husebø, Dag; Jensen, Liv Helene; Steen-Olsen, Tove Herborg; Stjernstrøm, Else

(2017)

Aksjonsforskning i Norge : teoretisk og empirisk mangfold .

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 9788202529819.

Husebø, Dag; Skeie, Geir

(2016)

Slutt på "Nytt på nytt"? Fra kristendomskunnskap til KRLE i skolefag og KRL til religionsstudier i studiefag. I: Skolehistorisk årbok for Rogaland 2016. Tema: Lærerutdanning i Rogaland.

s.31-38.

Husebø, Dag

(2013)

Fagdidaktisk utprøving av en fortolkende kulturbevisst tilnærming til Religion, livssyn og etikk-undervisning. Om forholdet mellom teori og praksis i lærerutdanningsfaget og skolefaget RLE.

Universitetet i Stavanger.

ISBN 978-82-7644-536-7.

Hoel, Torlaug Løkensgard; Hanssen, Brit; Husebø, Dag

(2012)

Utdanningskvalitet og undervisningskvalitet under press? Spenninger i høgere utdanning..

Tapir Akademisk Forlag.

ISBN 978-82-519-2895-3.

Hoel, Torlaug Løkensgard; Hanssen, Brit; Husebø, Dag

(2012)

Utdanningskvalitet og undervisningskvalitet under press?.

Tapir Akademisk Forlag.

ISBN 9788251928953.

Formidling

Vathne, Runar; Husebø, Dag; Tungland, Inger Benny Espedal

(2024)

NyTi - en veiledningsordning for og med nytilsatte lærere i UH-sektor.

Veiledningskonferansen i Fredrikstad;

2024-02-08 - 2024-02-09.

Isaksen, Robert; Ferguson, Leila Eve; Steen-Utheim, Anna Therese; Husebø, Dag

(2024)

Leder Uniped nr. 2 2024.

UNIPED.

ISSN 1500-4538.

Volum 47.

Hefte 2.

s.89-90.

DOI: 10.18261/uniped.47.2.1

Tungland, Inger Benny Espedal; Velde, Kjersti Lønning; Husebø, Dag; Nordheim, Erlend

(2023)

Aksjonsforskning som tilnærming til partnerskap mellom universitet og universitetsbarnehage..

NASJONALT NETTVERK FOR LÆRERUTDANNINGS OG UNIVERSITETSBARNEHAGER;

2023-04-24.

Wallin, Patric; Erikson, Inger Carin; Husebø, Dag; Ferguson, Leila Eve; Isaksen, Robert; Mavroudi, Anna; Stalheim, Odd Rune

(2022)

Spenninger, nyanser og mangfold i universitets- og høgskole­pedagogikk.

Khrono.no.

ISSN 1894-8995.

Thorsen, Olav; Husebø, Dag

(2022)

Kvalitet på veiledning av spesialistkandidater i allmennmedisin.

Utposten.

ISSN 0800-5680.

Volum Utg 5.

Thorsen, Olav; Husebø, Dag

(2022)

Hvordan opplever ALIS-Vest veilederrollen?.

Utposten.

ISSN 0800-5680.

Volum Utgave 6.

Thorsen, Olav; Husebø, Dag

(2022)

Perspectives on quality in the education of specialist candidates in general practice/family medicine .

22nd NORDIC CONGRESS OF GENERAL PRACTICE - On the Edge - General practice for future generations;

2022-06-21 - 2022-06-23.

Husebø, Dag

(2022)

Aksjonsforskningens mulighet i krevende og/eller velfungerende partnerskap.

Partnerskap mellom skoler, barnehager og forskere - Muligheter og barrierer;

2022-10-13 - 2022-10-14.

Husebø, Dag; Hiim, Hilde; Gjøtterud, Sigrid; Karlsen, James Tommy; Ludvigsen, Kristine; Grevle, Tessa Eriksen; Rubilar, Kristine Haugen; Holen, Rasa; Teigland, Oliva; Thorvaldsen, Tor

(2022)

National AR-network as grounds for building knowledge ecologies and democratization of academic communities .

CARN Conference 2022 - Changing Lives through Action Research;

2022-10-28 - 2022-10-30.

Skeie, Geir; Johannessen, Øystein Lund; Husebø, Dag

(2022)

Outputs, Outcomes and Impact of doing AR in Communities of practice .

CARN Conference 2022 - Changing Lives through Action Research;

2022-10-28 - 2022-10-30.

Husebø, Dag

(2022)

The use of Canvas as a digital mediating tool – Theory informed understandings influencing Canvas practices.

The 9th Learning Forum;

2022-10-25 - 2022-10-27.

Husebø, Dag; Tungland, Inger Benny Espedal; Vathne, Runar

(2022)

NyTi - Universitetet i Stavangers veiledningsordning for nyansatte i vitenskapelige stillinger..

Webinar;

2022-09-28 - .

Eggen, Astrid; Husebø, Dag; Marshall, Timothy James

(2021)

Fremtidens europeiske universitet: Hva er det - og vil det bety for studenter og folk flest?.

Podcasten Kvalitetstid - for deg som jobber med utdanning;

2021-10-05.

Thorsen, Olav; Husebø, Dag

(2021)

Presentasjon KVALIS-studien - Beskrivelse av forskning og foreløpige funn.

Nasjonal ALIS-konferanse;

2021-10-21.

Gjøtterud, Sigrid; Hiim, Hilde; Husebø, Dag; Jensen, Liv Helene

(2020)

Innledning. I: Aksjonsforskning i Norge : Grunnlagstenkning forskerroller og bidrag til endring i ulike kontekster : volum 2.

Cappelen Damm Akademisk.

ISBN 9788202652296.

Husebø, Dag

(2019)

Digital transformasjon – hvordan vil dette endre vår arbeidshverdag?.

FFTA-vårkonferanse;

2019-04-01 - 2019-04-02.

Husebø, Dag

(2019)

Inspirasjon til universitetsbyggere «in the making» .

Enhetsamling - Avdeling for utdanningskvalitet og studieadministrasjon;

2019-01-22 - 2019-01-23.

Husebø, Dag

(2019)

Digitalisering i sektoren – status og planer - nasjonalt og lokalt .

Arkitektur og planer for digitalisert virksomhetsstyring;

2019-02-06.

Husebø, Dag

(2019)

ECIU University.

Nordic-French Seminar as part of EAIE conference ;

2019-09-24 - 2019-09-27.

Husebø, Dag

(2019)

EAIE-debate European Universities.

Paneldebatt;

2019-09-24 - 2019-09-27.

Husebø, Dag

(2018)

Behov for data i arbeidet med studiekvalitet.

Digital virksomhetsstyring for UH-sektor;

2018-01-03.

Husebø, Dag

(2018)

Action Research – What, Why, How and When?.

Faglig bidrag PhD-forskerskole;

2018-03-07.

Husebø, Dag

(2018)

Kompetanse som ferskvare.

Seminar for langtidsledige ingeniører;

2018-03-09.

Husebø, Dag

(2018)

Digitalisering 2.0.

Styreseminar ;

2018-03-21 - 2018-03-22.

Husebø, Dag

(2018)

UiS Digitale Campus.

UHR økonomi og administrasjonsutvalg;

2018-04-25 - 2018-04-26.

Husebø, Dag

(2018)

Digital Campus 2017-2019.

UHR-konferansen 2018;

2018-11-21.

Husebø, Dag; Njå, Morten; Holm, Silje Cathin; Håland, Esther

(2017)

Integrering av digitale verktøy i klasserommet – et spørsmål om tid, sammenheng og hensikt .

Skriv! Les! 2017 Nordisk forskerkonferanse om skriving, lesing og literacy;

2017-05-09 - 2017-05-11.

Husebø, Dag

(2017)

Nettbrett gjer gutane betre.

Husebø, Dag

(2017)

Nettbrett gjer gutane betre.

Husebø, Dag; Skaftun, Atle

(2017)

Digital hverdag i ungdomsskolen.

Nordic Edge - EdTech;

2017-09-26 - 2017-09-28.

Husebø, Dag; Johannessen, Øystein Lund; Skeie, Geir

(2017)

Dialogue in upper secondary school.

Forskningskonferanse ;

2017-06-12 - 2017-06-15.

Husebø, Dag; Johannessen, Øystein Lund; Skeie, Geir

(2017)

Videregående elevers erfaringer med tros- og livssynsdialog – Hva kan kirken lære av forskning på dialog i skolen?.

Nordisk dialogkonferanse;

2017-04-24 - 2017-04-25.

Johannessen, Øystein Lund; Husebø, Dag; Skeie, Geir

(2017)

Dialogue in Religious Education and History and Philosophy in upper secondary school – Norway.

Norsk religionspedagogisk Forskerforum;

2017-11-30 - 2017-12-01.

Husebø, Dag; Nordmark, Ingvald

(2017)

Nettbrett gjer gutane betre.

Hanssen, Brit; Husebø, Dag; Moen, Vegard

(2016)

En studie av nytilsatte universitetslæreres læring og utvikling av profesjonskompetanse gjennom deltakelse i formelle undervisningsgrupper.

Nasjonal nettverkskonferanse i universitets - og høgskolepedagogikk;

2016-05-02 - 2016-05-04.

Skaftun, Atle; Husebø, Dag; Igland, Mari Ann

(2016)

Respons i ungdomsskolen. Erfaringer fra to års samarbeid.

Årlig skoleledermøte;

2016-06-23 - .

Hanssen, Brit; Husebø, Dag; Moen, Vegard

(2016)

Slik kan studentene lære mer..

Skaftun, Atle; Igland, Mari-Ann; Husebø, Dag; Nøsen, Odin

(2016)

Respons i digitale klasserom.

Utdanningskonferansen;

2016-11-08.

Husebø, Dag; Bjørnevik, Torunn Helene; Tokheim Allaico, Ann Kristin

(2016)

Dialog i Religion og etikk-faget.

Åpen fagdag;

2016-11-15.

Skeie, Geir; Brömssen, Kerstin von; Husebø, Dag; Lund Johannessen, Øystein; Undseth Bakke, Sidsel

(2016)

Critical events challenging human rights and values as part of religious education.

ISREV - International Seminar on Religious Education and Values;

2016-07-31 - 2016-08-05.

Boyesen, Marit; Husebø, Dag

(2016)

Å lede læring med kvalitet.

Khrono.no.

ISSN 1894-8995.

Husebø, Dag; Lund Johannessen, Øystein

(2016)

HEF i dialog.

HEF - Vestlandsseminar 2016;

2016-10-02.

Christ, Inge; Husebø, Dag

(2016)

Innovative teaching experiments in PBL.

PBL in the World;

2016-11-18.

Skaftun, Atle; Igland, Mari-Ann; Husebø, Dag; Nygard, Arne Olav; Nome, Sture

(2015)

Going digital: Transitional practices in secondary school classrooms. Symposium..

IAIMTE 2015;

2015-06-03 - 2015-06-06.

Skaftun, Atle; Igland, Mari Ann; Husebø, Dag; Nygard, Arne Olav; Nome, Sture

(2015)

Digitalisering av klasserommet: Skriftkulturelle overgangspraksiser i ungdomsskolen.

Skriv! Les! Den tredje nordiske forskerkonferansen om lesing, skriving og literacy;

2015-05-18 - 2015-05-21.

Husebø, Dag; Nome, Sture

(2015)

Digitale kart i RLE.

Skriv! Les! Den tredje nordiske forskerkonferansen om lesing, skriving og literacy;

2015-05-18 - 2015-05-21.

Husebø, Dag; Nome, Sture

(2015)

The North East School.

IAIMTE 2015;

2015-06-03 - 2015-06-06.

Husebø, Dag; Nome, Sture

(2015)

Responspraksis med kvalitet og potensial for fagundervisning.

Faglig seminar for lærere på ungdomstrinnet;

2015-09-03.

Husebø, Dag; Skaftun, Atle

(2015)

Brytninger mellom teknologi og praksis i den digitaliserte ungdomsskolen.

Forum for Utdanningsforsknig;

2015-11-03 - .

Hanssen, Brit; Husebø, Dag; Moen, Vegard

(2014)

Professionalizing newly employed scientific staff as teachers in higher education.

The Eurpoean Conference on Educational Research 2014;

2014-09-02 - 2014-09-05.

Husebø, Dag

(2014)

Universelt utformet didaktikk – læringsprosesser for mangfold i høgere utdanning.

Ta grep 2014;

2014-10-24.

Husebø, Dag

(2014)

Helhetlig, sammenhengende og eksplisitt lesedidaktisk praksis.

Fagdag;

2014-09-22.

Husebø, Dag

(2014)

CARN-Norge gruppesesjon.

CARN 2014;

2014-10-29 - 2014-11-01.

Husebø, Dag

(2014)

Forholdet mellom undervisning og læring. Individuell og kollektiv praksisutvikling.

Fagdag;

2014-10-22.

Husebø, Dag

(2013)

Intervensjonsstudier i lærerutdanningens- og skolens klasserom - Om makt og motmakt, ansvar og ansvarsfraskrivelser.

NOLES;

2013-10-16 - 2013-10-17.

Husebø, Dag

(2013)

Endringer i religionsundervisning i Skandinavia.

Vestlandsseminaret HEF;

2013-09-27 - 2013-09-29.

Husebø, Dag; Hoem, Toril Frafjord

(2013)

Teachers and teacher educators understanding of their profession, the subjects they teach and their reading didactics.

Collaborative Action Research Network CARN;

2013-11-07 - 2013-11-09.

Hoem, Toril Frafjord; Husebø, Dag; Nielsen, Ingrid

(2013)

Skolebasert kompetanseutvikling.

Fagdag for lærere;

2013-08-15.

Rønneberg, Vibeke; Gourvennec, Aslaug Fodstad; Husebø, Dag; Mossige, Margunn; Uppstad, Per Henning; Staurseth, Hanne Egenæs

(2013)

Faglig lesing - lesing i fagene.

Nasjonal konferanse ;

2013-03-18 - 2013-03-19.

Hanssen, Brit; Husebø, Dag

(2013)

Utdanningskvalitet og undervisningskvalitet under press?.

Bokpresentasjon ;

2013-01-15.

Hanssen, Brit; Husebø, Dag

(2012)

" Å forelese er en ensom affære. jeg er sikker på at der fleste går inn i klasserommet med en sommerfugl eller to i magen (...) ".

NU12 Gränslöst lärande;

2012-10-17 - 2012-10-19.

Husebø, Dag; Mathisen, Petter

(2012)

Utprøving og utforming av pedagogisk mentorskap for nyansatte - Betydningen av takt og utakt universitetspedagogisk samarbeid.

NU 2012 - Gränslöst lärande, Gøteborg Universitet;

2012-10-17 - 2012-10-19.

Husebø, Dag; Skeie, Geir; Johannessen, Øystein Lund

(2012)

Subject oriented Action Research in school and teacher education - Intentions and Outcome.

CARN 2012;

2012-11-23 - 2012-11-25.

Hanssen, Brit; Husebø, Dag

(2012)

Utdanningsledelse - utfordringer og muligheter sett fra UiS sitt ståsted.

Nettverksseminar;

2012-12-10 - 2012-12-11.

Husebø, Dag

(2011)

Makt og motmakt i et religionsdidaktisk aksjonsforskningsprosjekt.

FOU i praksis;

2011-04-26 - 2011-04-27.

Husebø, Dag

(2011)

Bridging theory and practice in RE teacher education.

CARN;

2011-11-04 - 2011-11-06.

Husebø, Dag; Johannessen, Øystein Lund

(2010)

ROM-prosjektet: Erfaringer og resultater fra et samarbeid mellom UiS og kommuner i Nord-Rogaland.

Utdanning 2010;

2010-11-08.

Husebø, Dag; Johannessen, Øystein Lund

(2010)

Solidarisk kunnskap, hva er det?.

Åpen fagdag - UiS;

2010-11-24.

Husebø, Dag

(2010)

Læring og praksisutvikling i et sosialt virksomhetssystem.

Religion og livssyn : Tidsskrift for religionslærerforeningen i Norge.

ISSN 0802-8214.

Volum 22.

Hefte 1.

s.30-41.

Husebø, Dag

(2010)

Participative trajectories in RE teacher training.

ENRECA - The European Network for Religious Education in Europe through Contextual Approaches;

2010-05-29 - 2010-06-03.

Husebø, Dag

(2010)

Praksisutvikling i utdanning av religionslærere.

Stockholms universitet;

2010-05-26.

Hanssen, Brit; Husebø, Dag

(2010)

Det tredje rommet.

At lære at være lærer - professionen i læreruddannelsen;

2010-05-05 - 2010-08-05.

Husebø, Dag

(2010)

Læring og praksisutvikling i en integrert, prosjesjonsrettet og forskningsbasert lærerutdanning.

Religion og livssyn : Tidsskrift for religionslærerforeningen i Norge.

ISSN 0802-8214.

Volum 22.

Hefte 1.

s.29-36.

Mjåtveit, Atle; Hanssen, Brit; Husebø, Dag; Melhus, Kjersti; Ree, Idar; Næsheim-Bjørkvik, Gro

(2008)

Er det mulig å skape en felles kunnskapsbase for lærerutdannere gjennom veiledning av nyutdannede lærere? Skolen - Den nyutdannede - Allmennlærerutdanningen - Lagkamerater eller motstandere?.

10. Nordiske lærerutdannelseskongress;

2008-05-21 - 2008-05-24.

Skeie, Geir; Husebø, Dag

(2007)

Religionsfag til besvær? Om KRL-faget, rettssaker og livet i klasserommet.

Åpen fagdag, Universitetet i Stavanger;

2007-11-28.

Kunstnerisk produksjon

Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes; Husebø, Dag

(2018)

1. Hjelp, jeg er blitt student!.

Jensen, Ingeborg Marie; Choi-Natvik, Miriam Emilie; Eng, Anne-Lise; Løkkeberg, Stine Eileen Torp; Halvorsen, Lars Rune; Valan, Ingunn; Pedersen, Tor Henning Valnes; Husebø, Dag

(2018)

2. Akademiske ord og begreper for dummies.