Disputas for Gunvald van Schaik

Tirsdag 3. september 2024 kl. 10:00-15:00,
Kjølv Egelands hus,
E-164.

Gunvald van Schaik, ph.d.-kandidat ved Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora, disputerer for graden Philosophiae doctor ved Universitetet i Stavanger.

Publisert Sist oppdatert

Ansattbilde, Dversnes
Gunvald van Shaik disputerer for graden doctor philosophiae tirsdag 3. september. (Foto: Elisabeth Tønnessen)

Gunvald van Schaik, ph.d.-kandidat ved Fakultet for utdanningsvitenskap og humaniora disputerer for graden Philosophiae doctor ved Universitetet i Stavanger.

Van Schaik vil forsvare avhandlingen: “Elevproduksjon av podkast som arbeidsmetode for muntlighet. En studie av elevers arbeid med podkast i norskfaget på videregående» Avhandlingen finner du elektronisk tilgjengelig her

Tittel på prøveforelesningen: «Litteratur og teknologi i klasserommet: kritiske perspektiver»

Alle interesserte er velkommen til å følge disputasen. Det vil også være mulig å delta digitalt via denne Teams lenken. Møte-ID: 352 568 692 801 og Passord: vjVD2G

Bedømmelseskomiteen består av:

• Professor Eva Hultin, Mälardalens universitet, Sverige
  • Professor Henning Fjørtoft, NTNU
  • Professor Ingrid Nielsen, IKS, UiS
  • Førsteamanuensis Sofija Christensen, IKS, UiS (settemedlem)