ResponsAbility - ein podkast om lærarutdanning og profesjonsstudiar

Podkasten med emne som praktisk kunnskap og danning blir produsert av Universitetet i Sørøst-Norge.

Publisert Sist oppdatert

elevgruppe sitter rundt bord og snakker med læreren
(Illustrasjonsfoto: Getty Images)

Podkasten «ResponsAbility» , med undertittelen «Dialogues on Practical Knowledge and Bildung in Professional Studies» vart lansert i haust av Universitetet i Sørøst-Norge (USN).

Det er professor Michael Noah Weiss og dosent Guro Hansen Helskog frå institutt for pedagogikk ved USN som leiar sendingane, som har lærarutdanning og profesjonsstudiar som feltet sitt.

Podkast-episodane til nå i serien er på engelsk, og her er ein smakebit frå intro-sida: «How to turn professional experience into practical knowledge? How to reflect over one’s professional practice in order to improve it? How to further develop a practitioner’s responseAbility when facing challenging situations? Already Aristotle spoke of practical knowledge in terms of prudence or practical wisdom (phronesis), a notion which is also reflected in the term Bildung.»