Stillinger for studenter

Internship
Senior Consultant

Om stillingen

Gjennom internship i Consulting vil du få mulighet til å arbeide med blant annet programmering, fordype deg i applikasjoner, ERP- og CRM-systemer, transformasjon eller effektivisering av økonomifunksjonen. Vi etterstreber å matche prosjekt og arbeidsoppgaver i internship-programmet med din utdanningsbakgrunn og interesser. Ofte vil prosjektene i Consulting være tverrfaglige, der du får muligheten til å arbeide sammen med studenter med en annen utdanningsbakgrunn enn deg selv

Krav til søker

• Relevant utdanningsbakgrunn

• Vist et stort engasjement og initiativ i løpet av studietiden gjennom f.eks. verv eller annen arbeidserfaring.

• Motivasjon for å lære, integritet og tar ansvar for at det du leverer er av høy kvalitet.

Internship i Consulting er tilgjengelig sommeren 2025 og er for deg som har startet på en relevant mastergrad (4. klasse).

Vi kan tilby

Vi tilbyr internship innen følgende områder

Human Capital (Oslo/Bergen):

For deg som ønsker å jobbe med endringsprosesser og større transformasjonsprosjekter. Vi ser etter deg som studerer HR, endringsledelse eller arbeids- og organisasjonspsykologi. Du har også gjerne en interesse for digitale løsninger og AI, eller ønsker å utvikle din tekniske kompetanse. AI & Data (Oslo) For deg som er interessert i data og analyse, og som ønsker å jobbe med å effektivisere og automatisere prosesser ved hjelp av fremtidens teknologi. Vi ser etter deg som studerer industriell økonomi, business analytics eller automatisering.

Operations Transformation (Oslo/Bergen):

For deg som ønsker å jobbe med å optimaliser prosesser for å understøtte forretningsstrategien, eller sørge for at kunden har riktige teknologiske løsninger og systemer for å møte fremtidens utfordringer. Vi ser etter deg som studerer industriell økonomi eller en økonomisk linje med fokus på tech og/eller prosessoptimering.

Cyber (Oslo):

For deg som vil jobbe med å identifisere virksomheters sårbarheter, samt bruke moderne metoder og verktøy til skape sikre løsninger. Vi ser detter deg som studerer data-, cyber- eller informasjonssikkerhet.

Supply Chain (Stavanger):

For deg som vil jobbe med å utvikle og effektivisere virksomheters forsyningskjede ved hjelp av data og fremtidens teknologi, og har et hjerte for bærekraftige løsninger. Vi ser detter deg som studerer økonomi med fokus på supply chain, innkjøp eller logistikk.

Finance & Performance (Oslo):

For deg som ønsker å jobbe med effektivisering og optimalisering av økonomifunksjonen. Vi ser etter deg som studerer økonomi med interesse for regnskap og økonomistyring. Du har også gjerne en interesse for tekniske løsninger.

Customer & Marketing (Oslo):

For deg som ønsker å jobbe med våre kunders kommersielle agenda og transformasjoner av deres kundedomener, gjennom strategi, teknologi, kundedata og AI. Vi ser etter deg som studerer teknologi og/eller økonomi med interesse for verdirealisering, skalering og optimalisering gjennom bruk av teknologi.

Hva er Deloitte internship?

Gjennom vårt internship-program vil du få et solid innblikk i hva det vil si å være en ekte «Deloitter». Du vil få muligheten til å jobbe i team på reelle prosjekter hos våre kunder med konkrete problemstillinger, og avslutningsvis presentere og videreformidle resultatet.

Du vil få tett oppfølging i hele perioden – blant annet gjennom en tildelt fadder, coach og prosjektleder, som du kan sparre med underveis. Et internship i Deloitte er en ypperlig mulighet til å bygge kompetanse, knytte relasjoner, sette teori ut i praksis, og ikke minst – utfordre deg selv.

Hvorfor velge internship hos oss?

Er det én ting vi har lært, så er det at det vi får mest igjen for, er å investere i folka som jobber her. De som jobber hos oss, får rom til å utvikle seg i et sterkt fagmiljø med mange av de fremste på sitt felt. På denne måten blir de rustet til å hjelpe bedrifter med å innføre konkrete tiltak som faktisk utgjør en forskjell.

Internship i Deloitte er et ettertraktet program, og et lærerikt tilskudd til utdannelsen din. I tillegg gir det deg:

  • Erfaring fra arbeidslivet gjennom virkelige hendelser og prosjekter.

• Et unikt nettverk i Deloitte og hos våre kunder.

• En spennende CV med relevant arbeidserfaring fra et av verdens største selskaper.

• En «ut av komfortsonen»-opplevelse.

• Mulighet for tilbud om fast jobb i Deloitte.

Gjennom vårt internship vil du få være med å utfordre det etablerte og løse dagens og morgendagens samfunnsutfordringer. Hvis du ønsker faglige utfordringer, lære av erfarne kolleger, samt utvikle deg som person, er Deloitte stedet for deg

Om bedriften

Deloitte leverer tjenester innen spesialiserte fagfelt vi behersker til fingerspissene; revisjon, advokattjenester, finansiell rådgivning, risikoanalyser og konsulenttjenester. Med over 460,000 kolleger i ryggen ser vi verden fra ulike vinkler og skaper verdier på tvers av landegrenser, bransjer, ekspertise, innsikt og generasjoner. Med kunnskapen dette gir oss, bidrar vi til å ruste kundene våre for morgendagens utfordringer. Sammen skaper vi resultater.

Flere ledige stillinger

Se alle ledige stillinger for studenter