Stillinger for studenter

Student og ønsker fleksibel online jobb? (Leksehjelp i matematikk)

Mattehelten AS
Nøkkelinfo
Søknadsfrist
Online (Digitalt)
Antall stillinger
Stillingstype
Deltid
Daglig leder

Om stillingen

Hva er stillingen?

• Planlegge og gjennomføre individuelle digitale leksehjelpøkter med elever.
  • Inspirere elever i matematikk for positiv holdning, mestring og glede.

​Ditt ansvarsområde er å skape engasjerende mattetimer, hjelpe elever med lekser og svare på spørsmål de måtte ha innenfor faget. Vi legger stor vekt på å fremme mestring og glede i matematikk blant alle våre elever.

Krav til søker

Hvem leter vi etter?

• Studenter i første eller andre klasse.
  • Gode mattekarakterer fra videregående.
  • Motivert til å hjelpe elever med å like matematikk.

Vi søker deg som er førsteklasse eller andre klasse student ved universitet eller høyskole. Vi oppfordrer alle studenter til å søke, og håper på kandidater som ønsker å bli en del av vårt team i noen år. Det er viktig for oss at du har sterke matteferdigheter fra videregående eller universitetet for å vise din kompetanse i faget. Erfaring er et pluss, men motivasjon er nøkkelen.

Vi kan tilby

Hva kan vi tilby?

• Fleksibel arbeidstid og arbeidsmengde.
  • Godt betalt, med et timehonorar på 200 kr.
  • Opplæring og støtte.

​​Bli en Mattehelt og få fleksibel arbeidstid og arbeidsmengde! Vi tilbyr godt betalt timehonorar på 200 kr. Du vil også motta opplæring og støtte for å kunne gi digitale mattetimer som skaper fornøyde elever.

Hvordan søker du?

• Fyll ut navnet ditt og en kort søknadstekst i skjemaet under.
  • I første omgang trenger du bare å sende inn en kort søknadstekst, da vi prioriterer kandidater med høy motivasjon og god arbeidsmoral.
  • Hvis du virker som en aktuell kandidat, vil du senere bli bedt om å sende inn CV og karakterkort fra videregående.
  • Videre vil du bli invitert til et intervju med caseløsning.
  • Det siste steget når du får jobben blir å søke om en politiattest for å vise at du har plettfri vandel for å kunne jobbe med ungdommer. Dette gjør vi av sikkerhetsmessige grunner, så foreldre kan være trygge på deg som underviser.

​​​Fortell oss hvem du er, hva du studerer, og eventuelle fritidsinteresser. Del dine faglige evner og pedagogiske erfaringer i matematikk, og beskriv hvordan du ville ha undervist online. Vi ser frem til å høre fra deg!

Om bedriften

Hvem er vi?

• Mattehelten er en nyoppstartet privatundervisningstjeneste, og vi er stolte av å være et team på 9 engasjerte personer.
  • Mål: Bli best i markedet for leksehjelp i matematikk med fokus på mestring og matteglede.
  • Hjulpet over 20 elever våren 2023 med ukentlige matteøkter.

​Mattehelten sikter på å bli markedets beste leksehjelp i matematikk med fokus på mestring og matteglede. Vi har allerede hjulpet over 40 elever i løpet av våren 2024 med ukentlige matteøkter. Målet vårt er enkelt: vi ønsker å gjøre matematikk morsomt og hjelpe elever med å få gode karakterer slik at de kan komme inn på drømmestudiene sine.

Flere ledige stillinger

Se alle ledige stillinger for studenter