Stillinger for studenter

Prosjektarrangement
Rekrutteringkonsulent

Om stillingen

Er du nysgjerrig på M&A Transaction Services og vil ha muligheten til løse et oppkjøpscase i samarbeid med våre transaksjonsrådgivere?

M&A Transaction Services-teamet i RSM Norge har gleden av å invitere 15 ambisiøse studenter på sitt fjerde eller femte studieår til en dag i våre freshe kontorlokaler i VIA Vika i Oslo, 24. september 2024. Deltakerne vil få en introduksjon til hvordan det er å jobbe med M&A Transaction Services, og rådgiverne våre vil bistå dere gjennom et reelt oppkjøpscase. Her får dere i grupper prøve dere på typiske arbeidsoppgaver innen finansiell due diligence (FDD), og få en smakebit på hvordan det er å jobbe hos oss. Dagen avsluttes med en presentasjon av funnene gruppene har gjort, etterfulgt av en hyggelig middag.

RSM dekker flyreise og hotell dersom du har behov for dette.

Her kan du lese mer om RSMs M&A Transaction Services:

Synes du dette høres spennende ut, og har du lyst til å lære mer om oppkjøpsprosesser og mulighetene i RSM?

Send oss et kort motivasjonsbrev, CV og karakterutskrifter fra høyere utdanning innen 15. september 2024.

Vi gleder oss til å bli kjent med deg!

Krav til søker

Vi kan tilby

Jobb på et sted du vil trives

• Bli sett - i et akkurat passe stort selskap
  • Ta del i en unik sosial kultur
  • Ha nært samarbeid med kunder av ulik størrelse
  • Få tidlig ansvar og mange muligheter
  • Ha en karriereutvikling med variasjon og bredde
  • Få bidra med samfunnsansvar på din måte

Om bedriften

Om M&A Transaction Services

M&A Transaction Services-teamet i Norge og Sverige består av 30 kollegaer med omfattende erfaring innen mange sektorer. Vi jobber i små, dedikerte team i tett dialog med oppdragsgiver.

Vi samarbeider tett med de nordiske RSM-kontorene og er ofte involvert i internasjonale transaksjoner, både med Private Equity- og industrielle kunder. Gjennom RSM-nettverket har vi tilgang på bred global kompetanse og ytterligere kapasitet. Vi kan derfor sette sammen team på tvers av landegrensene når transaksjonene tilsier dette.

Vi bistår deg gjennom hele transaksjonsprosessen med tjenester innen Buy-side due diligence, Sell-side assistance, Valuation, M&A strategy og Capital markets. Vi leverer også sakkyndige redegjørelser etter selskapslovgivningen.

Flere ledige stillinger

Se alle ledige stillinger for studenter