Stillinger for studenter

Heltid
People Generalist

Om stillingen

Er du klar for din første jobb etter studiene høsten 2025? Vi søker etter nye talenter til våre kontorer i Oslo og Bergen. Hos oss får du muligheten til å bidra til Avo sin utvikling og påvirke hvem vi er, og hvem vi skal bli.

Krav til søker

Vi ser for oss at dette beskriver deg:

• Du har relevant høyere utdanning innen teknologi, ingeniørfag eller økonomi. Du har også minimum ett eller flere teknologifag i ditt studie
  • Stor interesse for teknologi, digitalisering, prosessforbedring og hvordan fremtidens forretning kan se ut
  • Du ønsker å jobbe som konsulent, og er først og fremst en problemløser uavhengig av teknologi
  • Du har en stå-på-vilje og ønsker å lære deg nye teknologier, verktøy og metoder
  • Som person er du tillitsvekkende og overbevisende i møte med kunder og samarbeidspartnere
  • Du ønsker å utvikle deg selv både faglig og personlig, og tar ansvar for egen læring
  • Du kjenner deg igjen i våre verdier; Modig, nysgjerrig, målbevisst og menneskelig

Det viktigste for oss er hva du faktisk kan få til og hva du har lyst til å løse av reelle problemer for mennesker. Vi pleier å si at det er karakteren og ikke nødvendigvis karakterene som har mest å si i Avo. Ulike mennesker gir verdifulle perspektiver som skaper ulike innovative løsninger. Men Avo er ikke for alle, og vi tror at for å lykkes hos oss må du ha et genuint ønske om å være med på å bygge Avo videre og ta eierskap fra dag én. Du må være klar for å brette opp ermene, lære nye ting og hele tiden være i utvikling.

Vi kan tilby

Vi tror at fremtiden tilhører de nysgjerrige, de som søker nye løsninger og de som alltid vil lære mer. Det er også viktig å være modig nok til å ta i bruk nye løsninger, utfordre det etablerte og stille spørsmål. Hos oss vil du oppleve en kultur hvor nysgjerrighet, mot, menneskelighet og målbevissthet står i sentrum. Kanskje du kjenner deg igjen?

Om bedriften

Avo ble startet fordi vi likte å løse problemer ved å bruke teknologi – så enkelt. Vi har alltid vært nysgjerrige på ny teknologi, men først og fremst hvordan den virker – eller hvor den ikke virker. For å ta i bruk teknologi så handler det jo egentlig om oss mennesker. Denne jakten på hva folk faktisk har behov for og hva virksomheter må gjøre for å nå sine mål har ledet oss til stadig flere nye satsninger i Avo.

Siden oppstarten i 2016 har vi vokst mye og blitt en ledende aktør innen digital transformasjon. Vi har klart dette fordi vi tenker annerledes, og det skal vi fortsette med. Med våre oppdaterte verktøy og ekspertise, får vi stadig mer tillit fra norsk næringsliv til å løse deres utfordringer. Nå er vi over 150 problemløsere som hver dag jobber for å skape positive endringer for kundene våre.

Flere ledige stillinger

Se alle ledige stillinger for studenter