Interessert i urban energi og bærekraft?

Tirsdag 22. oktober 2024 kl. 15:00-17:00,
Sverdrups gate 27, Innoasis.

Leter du etter en idé til en bachelor- eller masteroppgave? Bli med oss på Innoasis!

Publisert Sist oppdatert
Plakat Urban Energy

Når og hvor: 22. oktober 2024, 15:00-17:00, Sverdrups gate 27, Innoasis

Delta på «Urban Energy: Find Your Thesis», et arrangement som legger til rette for samarbeid mellom bedrifter og studenter.

Arrangementet er et samarbeid med Future Energy Hub ved UiS og Nordic Edge Innoasis. Her vil bedrifter presentere potensielle bachelor- eller masteroppgaver innen urban energi, noe som gir studentene en unik sjanse til å finne en relevant oppgave.

Kom i kontakt med entusiastiske studenter som er ivrige etter å tilby ferske, akademiske perspektiver på din bedrifts utfordringer og muligheter hvis din bedrift er innen urban energi. Studentene som deltar, vil være interessert i dette området, så sjansen for å finne en god match er stor!

Hver bedrift får tid til å presentere potensielle oppgavetemaer og problemstillinger. Etter presentasjonene samles både bedrifter og studenter for å mingle og søke partnerskap.

Les mer og registrer deg.

Urban Energy and Sustainability