Ph.d.-kurs: Introduksjon til meta-analyse

Påmeldingsfrist er 29. april. Kurset er for doktorgradsstudenter. Arrangør er Kunnskapssenter for utdanning, ved Universitetet i Stavanger.

Påmeldingsfristen til ph.d.-kurset er 29. april. (Illustrasjonsfoto: Getty Images)

Kunnskapssenter for utdanning (KSU) arrangerer også i vår kurs i meta-analyse for ph.d.-studenter - Introduction to Meta-Analysis (DUH200)

Påmeldingsfristen er 29. april.

Både doktorgradsstudenter ved Universitetet i Stavanger og fra andre universiteter er velkomne til å melde seg på. Kurset er ett av flere i ph.d.-programmet i utdanningsvitenskap og humaniora ved UiS.

Du finner mer informasjon om kurset og om påmelding her.

Kursholder er professor Terri Pigott og emneansvarlig er professor Serap Keles, begge fra KSU.

Kurset går over tre dager, 13.-15. mai hos Universitetet i Stavanger, campus Ullandhaug. Undervisningen foregår på engelsk.